ThinkInk_kaikki_voittajat

uuttakasvua257x129 (002)

Uutta kasvua -seminaari 26.9.2017

Viestintäalan tutkimussäätiö ja Medialiitto järjestävät seminaarin, jonka tavoitteena on tuoda uutta tietoa uutisten käytöstä verkkomediassa Suomessa ja maailmalla, uutismedian viime vuosina valitsemista ja kehittämistä liiketoimintamalleista ja tuoda arvioita niiden menestyksekkyydestä sekä meneillään olevista uusista kokeiluista.

Ilmoittaudu ja lue lisää täältä.

Kallionpää

Uuden median kirjoittaminen ja kouluopetus

Outi Kallionpään väitöstutkimus Uuden kirjoittamisen opetus – osallistavaa luovuutta verkossa käsittelee digitalisaation käynnistämän sosiokulttuurisen muutoksen aikaansaamaa kirjoitustaitojen käsitteellistä laajentumista.

Tama_ei_ole_kirja

Harri Heikkilä: Tämä ei ole kirja – sähkökirjan valtavirtaistumisen haasteet

Harri Heikkilä väitteli graafisen suunnittelun alalta torstaina 13. huhtikuuta 2017 Aalto-yliopiston median laitoksesta. Viestintäalan tutkimussäätiö tuki väitöstyötä osana HapLab -hanketta. Väitöstyö ”Tämä ei ole kirja – sähkökirjan valtavirtaistumisen haasteet” on ensimmäinen sähkökirjan leviämisen ongelmiin keskittynyt väitöstyö Euroopassa.

> Lue lisää täältä