Think_Ink_banneri_iso

ThinkInk2018_257x129

Think INK 2018 innovaatiokilpailun finalistit valittu

Think Ink -innovaatiokilpailun semi-finaalissa 18.4.2018 15 tiimiä pitchasivat ideastaan.

8 innovatiivista ideaa eteni finaaliin. Lue lisää täältä.

reuters2018-vts

Uutismedia verkossa 2018 -julkistustilaisuus 14.6.2018

Viestintäalan tutkimussäätiö osallistui viidettä kertaa Reuters Institute Digital News Report -tutkimukseen.

Julkistustilaisuussa 14.6.2018 esiteltiin parhaita paloja samaan aikaan Lontoossa julkaistavasta raportista. Tilaisuudessa keskityttiin erityisesti Suomi-raporttiin, jossa on kiinnostavaa vertailutietoa muihin markkinoihin nähden.

Lue lisää täältä.

analytiikka-vts

Tutkimusteema 2018 aiehaku

Viestintäalan tutkimussäätiön 2018 tutkimusteeman aiehaku käynnistyy.

Aiheena on personointi ja ennakoiva analytiikka sisällöntuotannossa ja medialiiketoiminnassa.

Lue lisää täältä.