Think Ink 2016 -ideamyrsky alkaa Slushista

5.11.2015

Ilmoittaudu Think Ink -innovaatiokilpailun julkistus- ja mediatilaisuuteen 11. marraskuuta klo 13.00 Messukeskuksessa. Kilpailussa yhteensä 140 000 euron palkinnot.

Slush 2015 täyttää marraskuussa Helsingin Messukeskuksen tulevaisuuden bisnesideoilla ja tekijöillä. Viestintäalan tutkimussäätiö kirittää tulevaisuuden tekemistä lanseeraamalla Slushin yhteydessä toimialan oman innovaatiokilpailun, Think Inkin.

Ilmoittaudu julkistustilaisuuteen ja tule kuulemaan, millainen kilpailutehtävä seuraavaksi uudistaa media-alaa. Samalla tapaat alan huippuasiantuntijoita, jotka päättävät yhteensä 140 000 euron palkinnoista.

Think Ink -kilpailu hakee rajoja rikkovia ideoita

Ensimmäisen, painoalalle suunnatun kilpailun voitti vuonna 2012 Agroprintin painettava pelto. Viime vuonna Think Ink oli omistettu uusille palveluinnovaatioille, ja voittajana palkittiin Linda Liukkaan lapsia ohjelmointiin kannustava Hello Ruby.

Aiemmista finaalitöistä on kilpailun siivittämänä kehittynyt uutta liiketoimintaa media-alalle.

Lisätiedot:
Helene Juhola, asiamies