Viiva

Ajankohtaista Think Ink -kilpailussa

Viiva


Think Ink -innovaatiokilpailu käynnistyi – jaossa 140 000 euron palkinnot

11.11.2015

Think Ink palkitsee voittajan ja enintään viisi muuta yhteensä 140 000 euron palkinnoin. Pääpalkinto on 80 000 euroa. Haku avoimeen kilpailuun päättyy helmikuun 28. päivä 2016.


ReThink Ink – Mullista mainonta -teema haastaa eri tahot kehittämään monipuolisempia, myyvempiä ja tehokkaampia ratkaisuja mainostajille. Suomalaisella medialla on yleisöt, osallistujalla on idea.

– Mediamainonta on vähentynyt ja median tilaajamäärät ovat pienentyneet. Kansainväliset kilpailijat ja omien kanavien kehittäminen vievät ison osan mainostajien budjeteista. Kilpailu on kovaa eikä mainonta varmasti ole valmis. Uusia ajatuksia ja ideoita tarvitaan. Sisältömarkkinointi kasvaa ja on etenkin startupeille varteenotettava asiakasdialogin kehittämisen muoto. Think Ink -kilpailu tarjoaa hyvän alustan idean eteenpäin viemiseksi ja vaikkapa oman yrityksen perustamiseksi. Säätiön rahallisella tuella ja sparrauksella pääsee alkuun ja saa idealleen myönteistä julkisuutta, Think Ink 2016 -kilpailun tuomariston puheenjohtaja Timo Ketonen sanoo.
 
Ensimmäisen vaiheen hakuaika päättyy 28.2.2016 ja voittaja valitaan syksyllä 2016. Toiseen vaiheeseen tuomaristo valitsee 5–10 parasta ideaa, joiden jatkokehitystä säätiö tukee. Palkintojen yhteissumma on 140 000 euroa, joka on tarkoitettu kehitysrahaksi ideoiden toteuttamiseksi.
 
Tänään käynnistynyt Think Ink -kilpailu järjestettiin viimeksi 2014.
 
– Silloin Think Ink -kilpailun voitti Linda Liukas Hello Ruby -konseptillaan, jossa opetetaan lapset tuntemaan tietokoneita ja koodausta leikillisin keinoin. Hello Ruby -kirja on julkaistu Suomessa, USA:ssa ja Ruotsissa ja oikeudet myyty kuuteen muuhun maahan. Myös muut ovat menestyneet, muun muassa Tailorframe, joka on päässyt uudella valokuvauskonseptillaan kansainvälisille markkinoille, Viestintäalan tutkimussäätiön asiamies Helene Juhola kertoo.
 
Kilpailun tuomariston puheenjohtajana toimii säätiön hallituksen jäsen Timo Ketonen (Aboa-Advest Oy) ja muina jäseninä Taneli Tikka (Tieto), Juhana Tikka (Kaakon Viestintä), Tuula Kallio (Dagmar), Mia Ropponen (Kesko) ja säätiön asiamies Helene Juhola (Viestintäalan tutkimussäätiö).
 
Kilpailuun voivat osallistua yksittäiset henkilöt, ryhmät, järjestöt ja yritykset Suomessa.
 
Lisätiedot:
Helene Juhola
Viestintäalan tutkimussäätiön asiamies
Puh. 0500 512 371, helene.juhola@vkl.fi


Palaa otsikoihin




Seuraa Facebookissa ja Twitterissä






Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä
Tämä sivusto käyttää evästeitä sivuston käyttöä koskevien tietojen keräämiseksi. Kun käytät tätä sivustoa, hyväksyt evästeiden käytön.
Sulje

Evästekäytännöt

Tätä sivustoa käyttämällä hyväksyt, että voimme asettaa evästeitä tietokoneellesi tai mobiililaitteeseesi.

1. Mitä evästeet ovat?

Evästeet ovat pieniä datatiedostoja, jotka siirtyvät tietokoneellesi, kun otat yhteyden johonkin verkkosivustoon. Evästeet tallentuvat selaimen käyttämien tiedostojen yhteyteen.

Lisätietoa evästeistä saat sivulta www.aboutcookies.org.

2. Miksi evästeitä käytetään?

Evästeet tunnistavat tietokoneesi, kun tulet sivustolle uudelleen. Ne muistavat myös sivustolla aikaisemmin tekemäsi valinnat ja parantavat siten sivuston käyttökokemusta. Evästeiden avulla pystyy esimerkiksi tunnistamaan käyttäjän laitteet sekä mukauttamaan mahdollisia mainoksia sivuilla sekä mahdollisissa muissa palveluissa.

3. Mitä evästeitä käytetään?

Jotkin evästeet ovat sivustomme teknisen toiminnan ja käytön vuoksi välttämättömiä. Nämä evästeet eivät kerää käyttäjästä tietoa, jota voitaisiin hyödyntää markkinoinnissa tai muistamaan käyttäjän valitsemia sivustoja.

Suorituskykyä mittaavat evästeemme keräävät tietoa siitä, miten käyttäjät käyttävät verkkosivujamme (esim. eniten käytetyt sivut, mahdolliset virheviestit). Nämä evästeet eivät kerää käyttäjistä tunnistettavia tietoja, vaan ne ovat anonyymejä ja niitä käytetään ainoastaan parantamaan nettisivujen toimivuutta.

Sivuilla olevat kolmansien osapuolten liitännäispalvelut (esim. mainokset, YouTube-videot, Google-tilastointi tai Facebook-liitännäiset) saattavat tallentaa käyttäjän tunnistamiseen käytettävää tietoa, mihin emme valitettavasti voi vaikuttaa. Jos haluat estää niitä seuraamasta liikkumistasi verkossa, voit kytkeä ns. kolmannen osapuolen evästeet pois käytöstä selaimesi asetuksista. Ohjeet löydät selaimesi ohjesivuilta.

Sivuillamme saattaa olla myös painikkeita, jotka helpottavat sisällön jakamista eri verkkoviestintäympäristöihin ja sosiaaliseen mediaan. Jos käytät näitä painikkeita, valitsemaltasi palvelulta voidaan asettaa eväste päätelaitteellesi. Nämä evästeet eivät ole hallinnassamme. Lisätietoja kolmannen osapuolen evästeiden käytöstä saat kyseisen osapuolen verkkosivulta.

4. Evästeiden hallinta ja estäminen

Jos et halua vastaanottaa evästeitä, voit muuttaa Internet-selaimesi asetuksia niin, että saat ilmoituksen aina kun evästeitä ollaan lähettämässä tietokoneellesi. Vaihtoehtoisesti voit estää evästeiden käytön kokonaan. Evästeiden käyttöä voi rajoittaa tai sen voi estää Internet-selaimen kautta (katso tarkemmat tiedot selaimen ohjeista).

Jos estät evästeiden tallennuksen tai poistat ne käytöstä, jotkin verkkosivujemme toiminnoista eivät välttämättä toimi oikein.

Sulje