ThinkInkvaaka

ReThink Ink – Mullista mainonta

Mediamainonta on vähentynyt ja median tilaajamäärät ovat pienentyneet. Kansainväliset kilpailijat ja omien kanavien kehittäminen vievät ison osan mainostajien budjeteista.

Kilpailu on kovaa ja se kirittää mullistamaan perinteisen mediamainonnan: mainonta ei ole vielä valmis.

Haastamme sinut kehittämään monipuolisempia, myyvempiä ja tehokkaampia ratkaisuja mainostajille. Suomalaisella medialla on yleisöt, sinulla on idea.

Me annamme parhaalle idealle 80 000 euroa ja mahdollisuuden viedä mediamainonta suoraan seuraavalle vuosikymmenelle.

Think Ink 2016 etsii uusia kotimaisia mainonnan ratkaisuja
  • Innovaatiokilpailu on avoin kaikille yksityishenkilöille, yhteisöille, tiimeille ja yrityksille.
  • Lähetä ehdotuksesi 28.2.2016 mennessä.
  • Raatimme valitsee parhaat ehdotukset huhtikuussa 2016, jonka jälkeen alkaa ehdotusten rahallisesti tuettu jatkojalostus.
  • Julkistamme voittajat marraskuussa 2016.
  • Jaossa yhteensä 140 000 euron palkinnot. Kilpailun pääpalkinto on 80 000 euroa ja toiseksi tullut saa 20 000 euroa. Lisäksi palkitsemme enintään neljä ehdotusta 10 000 eurolla.