Työpaikat

Medialiitto-yhteisö työllistää noin 30 media-alan ammattilaista.

Medialiitto ja Sanomalehtien Liitto hakevat tiedottajaa

Tiedottaja osallistuu liittojen viestintään sekä koko Medialiitto-yhteisön yhteisiin viestintähankkeisiin. Tehtäviin kuuluvat verkkopalvelujen ylläpito ja kehittäminen, vuosikertomus- ja muut julkaisuhankkeet sekä uutiskirjeiden ja jäsentiedotteiden toimittaminen. Autat liittojen asiantuntijoita erilaisissa viestintätarpeissa sekä tapahtumajärjestelyissä ja -markkinoinnissa.

Etsimämme henkilö on kiinnostunut media- ja sanomalehtialasta. Sinulla on ripeä ja suunnitelmallinen työote ja hyvät yhteistyötaidot. Osaat englantia hyvin ja selviydyt tarvittaessa myös ruotsiksi.

Toivomme sinulta useamman vuoden kokemusta

• sisäisten ja ulkoisten viestintähankkeiden suunnittelusta ja toteutuksesta
  • verkon ylläpito- ja käyttäjähallinnan työkaluista
  • sosiaalisen median kanavista
  • uutisten, tiedotteiden, jäsenviestien ja suoramarkkinointitekstien laatimisesta
  • kuvien käsittelystä sekä lomakkeistojen ja esittelymateriaalien toteutuksesta
  • taitto-ohjelmista (InDesign).

Tarjoamme sinulle innostavan ilmapiirin noin 30 ammattilaisen työyhteisössä sekä modernit työtilat Helsingin Etelärannassa.

Lähetä ansioluettelosi ja työhakemuksesi palkkatoiveineen assistentti Jaana Paloheimolle jaana.paloheimo@medialiitto.fi  9.6. mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa viestintäpäällikkö Päivi Mykkänen, 044 279 8820, paivi.mykkanen@medialiitto.fi.

Medialiitto_logo_vaaka

Medialiitto on media-alan ja graafisen teollisuuden yritysten edunvalvontajärjestö. Jäsenyrityksemme edistävät sananvapautta, kotimaista kulttuuria ja demokratiaa tuottamalla suomalaisille laadukkaita mediatuotteita ja -palveluja. Jäsenjärjestömme ovat Aikakausmedia, Graafinen Teollisuus, Sanomalehtien Liitto ja Suomen Kustannusyhdistys. Yhdessä edustamme lähes 700:ää yritystä, jotka työllistävät noin 20 000 henkilöä ja tuottavat 4,3 miljardin euron liikevaihdon.

sanomalehtien_logo_vaaka_fi_rgb_m

Sanomalehtien Liiton 124 jäsenyritystä julkaisevat yhteensä 177 sanomalehteä, 53 kaupunkilehteä ja 2 verkkolehteä. Liittoon kuuluvat valtakunnalliset, maakunnalliset, alueelliset, paikallis- ja kaupunkilehdet. Liitto parantaa sanomalehtien kilpailukykyä ja toimintaedellytyksiä sekä edistää sanomalehtien lukemista. Painettujen lehtien ohella digitaaliset palvelut ovat merkittävä kasvualue. www.sanomalehdet.fi