Mediakirja 2017

Mediakirja on mediatoimialan yhteinen vuosijulkaisu, joka luotaa kotimaisen median tilaa ja tulevaisuutta vuosittain vaihtuvin tekijöin.

Mediakirjan julkaisevat Medialiitto, Aikakausmedia, Graafinen Teollisuus, Sanomalehtien Liitto ja Suomen Kustannusyhdistys. Tekijöiksi kutsutaan alan laatukilpailuissa kunnostautuneita ammattilaisia. Mediakirja julkistetaan ja jaetaan osallistujille vuosittain toimialan huipputapahtumassa Mediapäivässä. Mediakirja 2017:n päätoimitti toimittaja ja viestintäalan yrittäjä Ville Blåfield. Kirjan ulkoasusta vastasi graafinen suunnittelija Anne-Mari Ahonen, joka on suunnitellut mm. vuoden Mediakirja2017 kansikauneimpana kirjana palkitun valokuvakirjan Raja (Maahenki / Musta Taide). Kirjan teema on median muutos nuorten näkökulmasta.

”Toimialan murrosta ja kuluttajakäyttäytymisen muutosta on perusteltua katsoa nuorimpien ikäryhmien kautta – siellä uudet muodot omaksutaan ensimmäisenä ja vähiten vanhaa haikaillen”, kertoo Blåfield.

Tilaa Mediakirja 2017 lähettämällä viesti sähköpostiin info@medialiitto.fi

Jäsenhinta 22 euroa + alv 10 % + postikulut. Muutoin 28 euroa + alv 10 % + postituskulut.