Mediakirja 2017

Mediakirja on mediatoimialan yhteinen vuosijulkaisu, joka luotaa kotimaisen median tilaa ja tulevaisuutta vuosittain vaihtuvin tekijöin.

Mediakirjan julkaisevat Medialiitto, Aikakausmedia, Graafinen Teollisuus, Sanomalehtien Liitto ja Suomen Kustannusyhdistys. Tekijöiksi kutsutaan alan laatukilpailuissa kunnostautuneita ammattilaisia. Mediakirja 2017:n päätoimitti toimittaja ja viestintäalan yrittäjä Ville Blåfield. Kirjan ulkoasusta vastasi graafinen suunnittelija Anne-Mari Ahonen. Kirjan teema on median muutos nuorten näkökulmasta.

”Toimialan murrosta ja kuluttajakäyttäytymisen muutosta on perusteltua katsoa nuorimpien ikäryhmien kautta – siellä uudet muodot omaksutaan ensimmäisenä ja vähiten vanhaa haikaillen”, kertoo Blåfield.

Kirjan tilaus

Tilaa Mediakirja 2017 alla olevan lomakkeen kautta tai lähettämällä viesti sähköpostiin info@medialiitto.fi. Kirjan hinta on Medialiiton ja sen jäsenliittojen jäsenille 22 euroa + alv 10 % + postikulut. Muut voivat tilata kirjan hintaan 28 euroa + alv 10 % + postituskulut.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tilaaja:

Maksajan tiedot:

Paperilaskuosoite jos eri kuin toimitusosoite:

Sähköiset tiedot: